Ulotki i broszury

Ulotki i broszury to znakomity sposób na przedstawienie potencjalnym klientom zalet Twojej firmy. Musisz mieć coś, co będziesz mógł dać ludziom na targach łub podczas spotkań, na których przemawiasz. Zwykła ulotka drukowana jednostronnie na papierze A5 jest tania w produkcji i powielaniu. Można rozesłać ją pocztą, przykleić na słupie lub przypiąć na tablicy ogłoszeń w zakładach pracy (najpierw zapytaj jednak o pozwolenie), a także dać każdemu, kto o nią poprosi. Zawsze miej je zatem przy sobie, w torbie lub w samochodzie. Nigdy nie wiesz, kiedy nadarzy się okazja na jej wykorzystanie.

O krok od ulotki jest broszura. Może być to pojedynczy lub składany arkusz A4. Możesz również dać się ponieść wyobraźni i stworzyć cały pakiet informacyjny. W broszurze musisz opisać wszystkie atrybuty swojej firmy, jej specjalność oraz sposób, w jaki funkcjonuje. Muszą w niej znaleźć się Twoje dane kontaktowe, zyskasz też większy odzew jeśli umieścisz w niej kilka informacji na temat swojego pochodzenia i tego, kim jesteś.

Roztóż materiały promocyjne w sali konferencyjnej dla wystawców – organizatorzy rzadko je sprawdzają (jeśli w ogóle). Przez następne kilka dni zbierz jak najwięcej ulotek i broszur firm konkurencyjnych.

Zastanów się, które z nich są najlepsze. Zamknij na chwilę oczy i wyobraź sobie rozmiar, kształt, kolor i fakturę swojej broszury. Dowiedz się, jakie są ceny za wydruk broszury. Różnią się one od siebie znacząco, pamiętaj, że najdroższe wcale nie musi oznaczać najlepsze. Drukuj w czerni i bieli, aby obniżyć koszty. Jeśli chcesz dodać kolor, zapytaj drukarza o papier barwiony. Słuchaj i pytaj.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *